Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 14:00:42 +0300

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/04346 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Urge küla, Sambliku (Kaksikelamu) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: KOOSKÕLASTUSVAJADUS JA KAASAMINE: 1.(Märkus 
lahendamiseks KOV-ile) Transpordiamet (vastavalt projekteerimistingimuste 
punktile 9.2). 2.(Märkus lahendamiseks KOV-ile) Maa-amet (vastavalt 
projekteerimistingimuste punktile 9.3).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26996834>  (menetlus nr: 
426245), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister